wtorek, 22 lutego 2011

pieczony pstrąg z warzywami

przeglądając folder ze zdjęciami robię głośne OO! ile ja fajnych rzeczy upichciłam a potem ulatują w zapomnienie. Czasami... a raczej często tu nie trafiają bo zdjęcia nie takie jakie powinny być no ale trudno, niech zawisną na tej stronie a przynajmniej nie popadnę w rutynę z jedzeniem. Nowy przepis na rybę, taki inny niż zwykle, bo zwykle jest patelnia, oliwa cytryna, sól i pieprz a tu... przepis na rybę połączony z walką ze wstrętem do pomidorów. Przepis skądś pochodzi ale robiłam to dawno nie mam pojęcia skąd ja to wytrzasnęłam...
  • 2 filety pstrąga
  • 1 czerwona cebula pokrojona w duże piórka
  • ok 8-10 małych pomidorów
  • 1 czerwona papryka
  • sok z 1 cytryny
  • skórka z połowy cytryny
  • sól, pieprz
  • przyprawa do ryb
  • oliwa z oliwek
rybkę pokroiłam na mniejsze części, skropiłam sokiem z cytryny, zostawiłam na jakieś 15 minut, potem doprawiłam i posmarowałam oliwką. Warzywa pokroiłam na mniejsze części raczej jest tu duża dowolność, skropiłam oliwą z oliwek i ułożyłam na dnie blachy, na to rybka jakieś zioła, skórka z cytryny i do piekarnika na jakieś 25 minut w temp 180 stopni.
Rybka jest bardzo delikatna fajnie pasują do tego soczyste warzywa.

5 komentarzy:

  1. UWIELBIAM PSTRĄGA!!!
    A ten to już w ogóle wydaje się być przeapetyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł na podanie pstrąga. Prosty a zarazem oryginalny ;) Lubię to!
    Szana

    -----
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak mam... tyle rzeczy przygotowanych, ale brak czasu, by je tu wstawiac.
    pyszna rybka...dawno nie jadłam żadnej. a Twoja zapowiada się niezwykle apetycznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako ze pstrąg to moja ulubiona ryba, królewska bym rzekła, to jestem jak najbardziej na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mięso pstrąga bardzo lubię, szczególnie z grilla. taką wersję też z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń