poniedziałek, 12 kwietnia 2010

kolejna odsłona pora. zupa krem

Ulubiona! Zielona :) Pozytywna czyli idealny wiosenny obiad. Za oknem świeci słonko, pachnie wiosną, trawniki są już soczysto zielone a ja mam manie zielonego jedzenia... za jakiś czas kolejna odsłona pora...
w sumie 1,5 porcji :)
1 por
bulion warzywny
2 ząbki czosnku
sól, pieprz
mała bagietka
śmietana 4 łyżki

Pora pokroiłam w plasterki. W garnku rozgrzałam oliwę z oliwek i podsmażałam pora do miękkości, pod koniec smażenia dodałam czosnek po czym  zalałam bulionem warzywnym i gotowałam ok 5 minut. odcedziłam pora od pozostałego płynu i zmiksowałam, połączyłam ponownie z płynem zagotowałam, doprawiłam do smaku i zaprawiłam śmietaną. Mini bagietkę pokroiłam i piekłam w piekarniku do uzyskania złotego koloru po czym roztarłam na grzankach świeży czosnek. To wszystko - mm pycha :)

1 komentarz:

  1. zielona zupa była u mnie jedynie w wersji groszkowej
    była pyszna
    pora spróbowac też inne smaki

    OdpowiedzUsuń